Moving Out 2 - F.A.R.Tastic Four DLC
Moving Out 2 — це чудернацьке продовження всесвітньо відомого симулятора переїзду, що спирається на закони фізики. Грайте самостійно, як незалежний підрядник П.О.П.А. або разом друзями (до 3 гравців), одягніться у форму Smooth Moves і допоможіть мешканцям Пакмора та інших міст зібрати речі та переїхати! Набір The F.A.R.Tastic 4 збільшить кількість вантажників Smooth Moves на 4, а ви зможете помірятися силами із Чамом, Бастіаном, Хутакрісом та Цера Топпс у Пакморі та за його межами.