Morbid - The Lords & Acolytes Nакет
Morbid - The Lords & Acolytes Nакет Morbid: The Lords of Ire – це наступна частина визнаної критиками ізометричної солслайк-ARPG Morbid: The Seven Acolytes із героїчним Стрівером, який повертається, щоб битися з жахливими створіннями в темному та спотвореному світі болю й страждань." Навіть зазнавши поразки, Гахари так і не загинули. Вони терпляче спали, доки не випала можливість воскреснути. НОВА ПРИГОДА З НОВОЇ ТОЧКИ ЗОРУ Киньте виклик грізним ворогам у абсолютно новій тривимірній перспективі. Вбивайте огидних створінь за допомогою різноманітної смертоносної зброї, спорядження й благословень, щоб випотрошити все на своєму шляху. ВДОСКОНАЛЕНА СИСТЕМА РОЗСУДЛИВОСТІ У системі розсудливості на основі аналогічної системи з Morbid: The Seven Acolytes підхід до бою може мати значний вплив на світ навколо вас. Якщо ви піддаватиметеся божевіллю, то отримаєте велику силу, але це створить великий ризик і змінить ваше сприйняття світу. ДОСЛІДЖУЙТЕ ЗРУЙНОВАНІ СВІТИ Пройдіть через п’ять світів Гніву – жахливих горорпанкових королівств, населених п’ятьма унікальними фракціями, від зимових гір до напівзруйнованих міст і далі. Виконайте свій священний обов'язок і позбавте землі від зла, яке їх спіткало. ПОДОЛАЙТЕ ЖАХЛИВИХ ІСТОТ Знищуйте страшних ворогів, полюйте за грізними босами й киньте виклик моторошним Лордам Гніву. Більше крові, більше жорстокості, більше Morbid.