Мітама: танець досвіду
Додатковий завантажуваний контент, що збільшує частоту появи кусі- і ара-мітама. Ці демони залишають після себе предмети, які дають досвід головному герою та демонам-союзникам відповідно. *Мітама можуть з невеликою ймовірністю з'являтися і без цього доповнення. *Під час гри ви можете повернути вихідну частоту появи мітама з допомогою меню налаштувань.