Мітама: танець багатства
Додатковий завантажуваний контент, що збільшує частоту появи сакі-мітама. Ці демони залишають після себе цінні предмети, які можна продати за макку. *Мітама можуть з невеликою ймовірністю з'являтися і без цього доповнення. *Під час гри ви можете повернути вихідну частоту появи мітама з допомогою меню налаштувань.