Minecraft - Аватар: Обряди посвячення
Вирушайте в захоплюючу подорож разом з DLC «Аватар»! Станьте На'ві з клану Оматікая. Освойте навички виживання та пройдіть традиційні обряди посвячення. Зблизьтеся з банши, підніміться на гори Алілуя та досліджуйте біолюмінесцентні тропічні ліси! По дорозі зустрічайте захоплюючих дух істот і рослинний світ. Включає популярні скіни!