Metaphor: ReFantazio — покращення до цифрового ювілейного видання на честь 35-річчя Atlus
До покращення до цифрового ювілейного видання Metaphor: ReFantazio на честь 35-річчя Atlus входить: ・Цифровий артбук ・Цифровий саундтрек ・Цифрова книга «35-річчя Atlus» ・Цифровий збірник «35-річчя Atlus: кращий саундтрек» Комплекти костюмів і бойової музики ※Для покупки необхідно володіти цифровою версією Metaphor: ReFantazio. ※Недоступно для власників дискової версії Metaphor: ReFantazio. ※Не включає в себе гру Metaphor: ReFantazio. ※Вміст входить до цифрового ювілейного видання Metaphor: ReFantazio на честь 35-річчя Atlus.