Metaphor: ReFantazio — 7 костюмів із Etrian Odyssey й набір бойової музики
Мандруйте світом Metaphor: ReFantazio, одягнувшись в костюми з Etrian Odyssey, й прикрасьте битви улюбленою бойовою музикою та звуковими ефектами з Etrian Odyssey Untold. ※Входить в деякі набори. Зверніть увагу на це, щоб не дублювати покупки.