Мандруйте світом Metaphor: ReFantazio, одягнувшись у форму школи Ясогамі, й прикрасьте битви улюбленою бойовою музикою та звуковими ефектами. ※Входить в деякі набори. Зверніть увагу на це, щоб не дублювати покупки.