MechWarrior 5: Mercenaries - Solaris Showdown
Після успішної місії на сумнозвісній «Зірці найманців» Мейсон із командою вирушає до системи Хардкор, де стикається з пілотом-меха Дунканом Фішером, який прагне здобути місце на турнірі об'єднання ФедКом. Об'єднавшись у незвичайний союз, Мейсон і Фішер мандрують серед тіней Солярісу, вступають у жорстокі дуелі 'Mech-а й намагаються встигнути врятувати світ — справжнісінький Solaris Showdown.