MasterChef: Learn to Cook! - Meat, Dairy & Seafood
З цим DLC ви відкриєте: - Велику кількість м'яса, молочних продуктів та морепродуктів! - Новий унікальний ніж - 2500 монет престижу Доведіть, що ви шеф-кухар номер один на кухні!