QubicGamesЕкшн і пригоди
З цим DLC ви відкриєте: - Велику кількість фруктів, горіхів та солодощів! - Новий унікальний вінчик - 2500 монет престижу Доведіть, що ви шеф-кухар номер один на кухні!