MARVEL RIVALS — 500 КРИСТАЛИ
При покупці ви отримаєте 500 кристали, ігрову валюту Marvel Rivals. Використовуйте її, щоб купувати бойові перепустки, епічні костюми, графіті та інші героїчні косметичні предмети.