MARVEL RIVALS — 2180 КРИСТАЛИ
При покупці ви отримаєте 2180 кристали, ігрову валюту Marvel Rivals. Використовуйте її, щоб купувати бойові перепустки, епічні костюми, графіті та інші героїчні косметичні предмети.