Like a Dragon Gaiden: The Man Who Erased His Name
ЗІТРІТЬ МИНУЛЕ, ЩОБ СТВОРИТИ МАЙБУТНЄ Кадзума Кірю, колишній могутній якудза, інсценував власну смерть і відмовився від свого імені заради захисту сім'ї. Тепер його намагаються втягнути у конфлікт. Хтось прагне, щоб він вийшов з тіні і повернувся. Узявши собі псевдонім «Джорю», Кірю вирушає в карколомну динамічну подорож, повну красивих краєвидів, бійок, цікавих героїв та завдань. НЕПЕРЕВЕРШЕНІ БОЙОВІ СТИЛІ Обирайте стиль бою (якудза або таємний агент) та вирушайте трощити ворогів. Стиль якудза із неймовірно агресивними рухами змушує ворогів тремтіти від страху. Додайте туди ще силу та міць Кірю — буде ефектно! Або наносіть удари у стилі агента з абсолютною швидкістю та точністю, використовуючи безліч класних пристосувань, наприклад, електрифіковані дроти, щоб оглушити ворогів, а потім відправити їх у політ. Пристосовуйтеся до ситуації, комбінуйте стилі та долайте натовп ворогів. БЕЗКІНЕЧНА РОЗВАГА Незалежно від того, б'єтеся ви на арені, співаєте в караоке, насолоджуєтесь напоєм у клубі або граєте в міні-перегони, на вас чекають дивовижні враження. Таємничий інформатор на ім'я Акаме дає вам загадкові завдання, завдяки яким перед вами поступово розгортається епічне протистояння. Дізнайтеся про нього більше, досліджуючи Сотенборі та Йокогаму.