Легенди аватара
Ви - Аватар, втілення світла і миру, тепер в "майнкрафт"! Освойте всі чотири елементи і вивчіть нові навички від Team Avatar і Team Korra. Зустріньтеся з Катарою, Зуко та іншими під час виконання квестів, вивчіть усі чотири нації з хітових шоу та направте свій внутрішній бендер зі скінами ваших улюблених персонажів.