Косметичний набір 3
Ці косметичні предмети дозволять вам змінити зовнішній вигляд свого екзокостюма на свій смак! Містить такий контент: Косметичний набір 3 У цей набір входять скіни екзокостюмів / наліпки / емодзі / печатки / брелоки в наведеному далі порядку. Набір «Снайпер Альфа: корпус Дейноніха» Корпус Дейноніха «Увага, кусака!» Ревіння «Атакую ціль!» Чавкозавр Набір «Зефір Альфа: вогненний дракон» Вогненний дракон Хмарний дракон Вплив «Хочеш добавки?» Мінідракон Набір «Заслін Альфа: великий кролик» Великий кролик Кролик із ґудзиками Знизування плечима «Я прикрию!» Утомлений кролик Набір «Шквал Альфа: містик» Містик Вибуховий вівтар На підлозі «Буде ГАРЯЧЕ.» Талісман із черепом Набір «Знахар Альфа: велитель» Велитель Ритуальний символ Проростання «Ось і лікар!» Кулон сили Примітка. Предмети з цього набору можуть продаватись окремо або у складі інших наборів. Будьте уважні, щоб не придбати щось двічі. Скіни, наліпки й брелоки — косметичні предмети, які змінюють зовнішній вигляд екзокостюма та не мають інших ефектів. Емодзі та печатки — предмети, які можна використовувати для внутрішньоігрового спілкування з іншими гравцями через колесо зв’язку. Щоб скористатися придбаним додатковим контентом, перейдіть із головного екрана на домашню сторінку гри. Примітка. Цей пакет доповнень доступний лише для облікового запису Microsoft, з якого він був придбаний. Навіть якщо ви є організатором сімейної групи, облікові записи членів групи не отримають доступ до пакету доповнень.