Комплект «Перепустка Survival для Exoprimal: преміумрівень»
Цей набір містить преміумрівні всіх чотирьох сезонів перепустки Survival! Ці особливі нагороди зроблять військові ігри ще цікавішими! Містить такий контент: Перепустка Survival для 1-го сезону Exoprimal: преміумрівень Перепустка Survival для 2-го сезону Exoprimal: преміумрівень Перепустка Survival для 3-го сезону Exoprimal: преміумрівень Перепустка Survival для 4-го сезону Exoprimal: преміумрівень Контент із набору можна придбати й окремо. Будьте уважні, щоб уникнути дублювання покупок. *Набір відкриває доступ до преміумрівня перепустки Survival для кожного сезону. Розблокування преміумрівня дає змогу отримувати додаткові предмети за підвищення рівня. * Новий сезон починається першого числа кожного місяця. * Сезони йдуть один за одним по порядку, з 1-го по 4-й. Після завершення 4-го сезону знову починається 1-й. * Номер поточного сезону можна дізнатися в грі або в офіційному посібнику на сайті. Примітка. Цей пакет доповнень доступний лише для облікового запису Microsoft, з якого він був придбаний. Навіть якщо ви є організатором сімейної групи, облікові записи членів групи не отримають доступ до пакету доповнень.