Комплект чумного лікаря
Цей завантажуваний вміст включає: Костюм чумного лікаря Лабораторний халат. У цьому сюжетному детективному трилері молодий Шерлок намагається заявити про себе, мандруючи екзотичним та небезпечним островом на березі Середземного моря, щоби розгадати таємницю смерті своєї матері.