Колекція Persona
Колекція Persona містить Persona 5 Royal, Persona 4 Golden і Persona 3 Portable. Persona 5 Royal Одягніть маску та приєднайтеся до Примарних викрадачів сердець, щоб влаштовувати великі крадіжки, проникати в розум порочних людей і примушувати їх змінити своє життя! Приготуйтеся зануритися у відзначену нагородами рольову гру в цьому найповнішому виданні Persona 5 Royal із купою завантажуваного вмісту! Головний герой, змушений перевестися до середньої школи в Токіо, бачить дивний сон. «Ти справді бранець долі. У найближчому майбутньому на тебе чекає загибель». З навислим над ним «перевихованням» він повинен врятувати інших від спотворених бажань, одягнувши маску Примарного викрадача. Persona 4 Golden Не торкайтеся кнопки, це час для Опівнічного каналу Всесвітньо відома гра Persona 4 Golden обіцяє незабутні пригоди, значні зв’язки та душевні переживання, розділені разом із друзями. Кажуть, що якщо дивитися в телевізор у дощової ночі, то з’явиться ваша друга половинка... Цей дивний слух повільно поширюється сільським містечком Інабою, новим місцем проживання головного героя, коли починається серія загадкових вбивств. У гонитві за істиною головний герой і його товариші по команді відчиняють двері в інший світ. Persona 3 Portable Темна година настає двічі Незабаром після переведення в школу Ґеккоукан головний герой стикається з Темною годиною. Незнайома тиша поглинає місто, люди перетворюються на моторошні труни, і всюди нишпорять потойбічні монстри, яких називають Тінями. Коли на героя нападає одна з таких Тіней і здається, що надію вже втрачено, прокидається Персона, сила його серця.