Kao the Kangaroo: VIP DLC
Вдягніться як VIP! Завжди будьте в тренді з новим доповненням до Kao The Kangaroo! Доповнення VIP містить три костюми в стилі сай-фай: «Комічний лицар», «Робот» та «Футуропанк». Усі три комплекти можна поєднувати з попередніми предметами, щоб додати своєму стилю космічного масштабу!