Kao the Kangaroo Oh! Well DLC
Так-так-так, тут коїться щось страшне! У доповненні «Oh! Well» на вас чекають 5 нових Колодязів Вічності та 5 розблоковуваних моторошних образів, тому це чудовий спосіб підготуватися до Геловіну! Вам доведеться пройти низку нових випробувань, а ще багато стрибати, битися, вилазити нагору та ковзати. Не забудьте зазирнути до шафи Као, адже там ви знайдете по-справжньому страхітливі речі! Розблокуйте 5 нових геловінських вбрань, створених для того, аби вселяти жах у серця ваших ворогів... і не тільки!