JoJo's Bizarre Adventure: All-Star Battle R - Wonder of U
Скористайтеся силою Wonder of U і завдавайте шкоди будь-якому противнику, який встане у вас на шляху! Використовуйте природну стихію лиха в своїх інтересах, щоб неминуче перемогти! Містить: - Wonder of U, за якого можна пограти -Додатковий глосарій ДжоДжо для Wonder of U, перегляд моделей, перевірку звуку та перегляд артів - Додаткові колекційні предмети Wonder of U в ігровому магазині *Зверніть увагу на те, що сезонний пропуск вже містить це доповнення, тож будьте уважні, щоб не придбати продукт двічі. * У цьому вмісті можна пограти лише за Wonder of U. Тору з'являється лише в декількох версіях.