JoJo's Bizarre Adventure: All-Star Battle R - Leone Abbacchio DLC
Команда Буччеллаті знову возз'єдналася в All-Star Battle R, але тепер до них приєднався Леоне Абаккіо з його стендом Муді Джаз. Нехай суперники подумають двічі перш ніж зв'язуватися з Леоне Абаккіо! Вже доступно! Містить: - Ігрового персонажа Леоне Абаккіо - Додатковий глосарій ДжоДжо для Леоне Абаккіо, перегляд моделі, перевірку звуку й перегляд артів - Додаткові колекційні предмети Леоне Абаккіо у ігровому магазині *Зверніть увагу, це доповнення включено до сезонної перепустки. Не придбайте його двічи.