Infinity Strash: DRAGON QUEST The Adventure of Dai - Цифрове делюкс видання
Легендарна манга та аніме DRAGON QUEST The Adventure of Dai повертається як захоплива екшн-рольова гра! Пориньте в події аніме у грі INFINITY STRASH, очоливши Dai та Disciples of Avan у їхній битві з Dark Army! Bond Memories: Ці предмети відтворюють знакові сцени з оригінальної манги. Отримайте та вдягніть їх, щоб налаштувати здібності під свій стиль гри. Temple of Recollection: здолайте лабіринт з більше ніж 100 кімнат у нескінченному підземеллі, де монстри та пастки міняються у кожному проходженні. Ріжте та бийте орди ворогів, щоб досягти останнього поверху. [СЮЖЕТ] Пройшло багато років відтоді, як Герой повернув нам спокій... В світі, спотвореному силами зла, воїн та його товариші відправляються подорож, щоб перемогти Dark Lord Hadlar. На віддаленому острові в південних морях хлопець на ім'я Dai живе серед чудовиськ та мріє одного дня стати справжнім героєм. Але все йде шкереберть, коли в світ повертається Dark Lord. Тепер, коли світу загрожує нова криза, Dai присягає наставнику, зустрічає нових друзів та потроху дізнається про свою справжню долю... З цього й починається справжня пригода Dai та втілення в життя його мрії стати справжнім героєм! <Цифрове делюкс видання містить> *Legendary Mage - Костюм Поппа *Legendary Priest - Костюм Маам (Warrior Priest) *Legendary Martial Artist - Костюм Маам (Martial Artist) *Legendary Swordsman - Костюм Г'юнкеля (Dark Armour Blade) *Legendary Warrior - Костюм Г'юнкеля (Dark Armour Spear)