Inertial Drift - Twilight Rivals Add-on
Пристебніться, на вас чекає абсолютно новий контент в Inertial Drift! Inertial Drift: Twilight Rivals Pack має новий сюжет, приголомшливий оригінальний саундтрек у жанрі євробіт, зміксований відомим продюсером Turbo, нові автомобілі й траси! Киньте виклик Twilight Rivals у цій новій історії — після появи Twilight Rivals швидко стане найважчим випробуванням, з яким вам доводилося стикатися. Приголомшливий оригінальний саундрек у стилі євробіт — це абсолютной новий оригінальний саундтрек, зміксований відомим продюсером Turbo. 4 абсолютно нові індивідуальні машини для відчайдухів — кожен транспортний засіб — це справжній звір з унікальними характеристиками, які потрібно опанувати. Сідайте за кермо та спробуйте приборкати спортивні хетчбеки, купе, суперкари тощо! 4 складні траси — летіть неоновими міськими вулицями, мчіться навколо сільських храмових комплексів і проносьтеся звивистими гірськими перевалами.