House Flipper - Dine Out
"10 захоплюючих та цікавих квестів 10 будинків, які можна відремонтувати та оформити 30 страв з усього світу для приготування Можливість здавати в оренду ресторани, офіси та будинки Новий інструмент для точного і симетричного розміщення предметів! Можливість накривати та сервірувати столи Можливість розробляти власні рекламні вивіски Понад 1350 нових предметів!" Здавай в оренду! Гра House Flipper завжди давала гравцям можливість покупки та продажу нерухомостей. З новим додатком можливо ще більше – оренда нерухомості для отримання довгострокового прибутку! Вибирай серед житлових та офісних приміщень, ресторанів, кафе, відновлюй їх та здавай в оренду. Пам’ятай, що ціна оренди залежить від кількості кімнат, меблювання та типу нерухомості. Знайди відповідного орендаря та уклади з ним договір! Universal Cooker – одне натискання і готово! Dine Out, як і всі попередні додатки до гри House Flipper, дає доступ до нових інструментів. Одним з них є Universal Cooker – багатофункціональний прилад, який дозволить тобі розправити крила в ресторанному бізнесі не лише як фліперу, але і як шеф-кухарю. Полюбляєш тайську кухню? Або, можливо, віддаєш перевагу італійській класиці? Обери з нашого широкого списку різноманітних страв та розроби власне меню для свого ресторану. Придбай необхідні продукти та зачекай, поки чарівний Universal Cooker самостійно виконає всю роботу! Страви, приготовані за допомогою Universal Cooker, можна згодом використовувати як апетитні елементи декору. А якщо у тебе є наш попередній додаток (Farm DLC), ти можеш отримати знижки на деякі страви, в залежності від того, що зберігається у твоєму погребі. Ще більша точність розміщення предметів! Добре спланований і оформлений інтер'єр та елегантне накриття столу – надзвичайно важливі фактори, що впливають на оцінку клієнтів закладу. Якщо тобі знадобиться допомога з підготовкою закладу для постійного відвідування клієнтами, рекомендуємо випробувати новий інструмент, який дозволяє ще точніше розміщувати предмети на пласких поверхнях. Купуй їх оптом та розміщуй у відповідних місцях.