HITMAN World of Assassination Part One
Пориньте у світ досконалого вбивці. СТАНЬТЕ АГЕНТОМ 47 Приготуйтеся до шпигунської пригоди, яка випробує на міцність усі ваші вбивчі здібності. СВОБОДА ПІДХОДУ Найнебезпечніша зброя — ваша креативність. Відкривайте нове спорядження й просувайтеся вперед у завданнях, які можна перегравати. СВІТ НАЙМАНИХ ВБИВЦЬ Подорожуйте живим, мінливим світом, у якому повно інтригуючих персонажів і смертоносних можливостей. «HITMAN: Світ найманих вбивць — перша частина» містить: - 6 культових локацій із HITMAN: Париж, Сап'єнца, Марракеш, Бангкок, Колорадо й Хоккайдо - вміст GOTY-видання «HITMAN»: бонусна кампанія «Нульовий пацієнт», 3 тематичні контракти «Загострення» з костюмами й зброєю в нагороду Не дає доступу до режимів «Фрилансер» і VR. Можливе оновлення до повної версії «Світ найманих вбивць».