Hamster Playground - Skateboard Game Mode
Приготуйтеся до останнього ігрового режиму, що піднімає адреналін, до Hamster Playground — абсолютно нового ігрового режиму «Гонки на скейтборді»! Настав час вашому хом'яку стати сенсацією скейтбордингу. Беріть участь у перегонах, пересуваючись по спеціально розроблених трасах, мчачи разом із 3 іншими хом’яками, щоб стати переможцем і виграти призи. У грі «Skateboard Racing» спритність вашого хом’яка піддається найвищому випробуванню. Змагайтеся з друзями або противниками зі штучним інтелектом, кожна гонка обіцяє захоплюючий досвід. Натисніть кнопку в потрібний момент і рухайтеся до перемоги. Рев натовпу, порив вітру, коли ви набираєте швидкість, і радість від перетину фінішної лінії - «Гонки на скейтбордах» приносять новий рівень азарту на ігровий майданчик для хом'яків.