Hamster Playground - Royal Hamsters DLC
Настав час трохи фантазії в нашому житті! Royal Hamsters — це наступний пакет DLC для Hamster Playground — фантастична порція вмісту, яка додає нові елементи в ігровий процес. Цього разу є шанс втілити наших хом'яків у лицарів, драконів, принцес чи блазнів Допоможіть їм, прикрасивши їхні оселі в стилі замку, одягнувши їх у нові костюми, що нагадують королівські особи. Виконуйте нові завдання та вивчайте нові професії, немов із середньовічних історій. DLC Royal Hamsters включає: Нові предмети, що відповідають середньовічним історіям для дому хом'яка; Костюми, включаючи блазня або дракона Нові квести з унікальними нагородами; Нові завдання для ваших хом'яків.