Hamster Playground - Hamster City DLC
Пора братися за роботу! Hamster City — ще один DLC-пакет для Hamster Playground — свіжа доза контенту, яка додасть нові елементи в ігровий процес. Пора хом'якам відчути, що таке справжня робота, чи не так? Допоможіть їм, прикрасивши їхні оселі в міському стилі, одягнувши їх у нові костюми, що нагадують міські професії. Виконуйте нові завдання та вивчайте нові професії, пов’язані з типовими міськими елементами. Hamster City DLC містить: Нові речі в міському стилі для оселі хом'яка; Костюми, що стосуються таких професій, як медсестра, будівельник. Нові квести з унікальними нагородами; Нові завдання для ваших хом'яків.