Hamster Playground - Fun & Challenge Games Pack
Вийди з лабіринту та зроби веселі часи ще довшими, розблокувавши чотири додаткові режими гри для Hamster Playground - випробуй своїх хом'ячків у змаганнях з Тягнення Вантажівки, Конкурсі Їдальників, Гонці на Скейтбордах та Остерігайся Кота. Нові режими можна насолоджуватися як офлайн, так і онлайн, і вони дозволяють грати до чотирьох гравців, тож збери більше друзів і покажи їм, хто тут бос у всіх іграх. У "Тягненні Вантажівки" твій хом'ячок одягає свій маленький упряж і готується тягнути мініатюрний вагон. У "Конкурсі Їдальників" стратегія зустрічається з обжерливістю, коли твій хом'ячок поїдає різноманітні ласощі, від хрустких насіння до смачних овочів і всього, що між ними. У "Гонці на Скейтбордах" спритність твого хом'ячка проходить найвищий тест. Режим "Остерігайся Кота" забезпечує новий рівень хвилювання, коли твій хом'ячок біжить, коли світло зелене, але повинен зупинитися на місці, коли воно стає червоним.