Hamster Playground - Eating Contest Game Mode
Побалуйте себе особливим смаком із нашим останнім DLC «Змагання в їжі» для HamsterPlayground! Приготуйтеся до гастрономічного видовища, де ваш хом’як візьме участь у веселому та смачному конкурсі поїдання. Виберіть їжу, яка відповідає зображеному зображенню, ласуйте смаколиками та перемагайте конкурентів, щоб стати беззаперечним чемпіоном у їжі! У Eating Contest стратегія зустрічається з обжерливістю, коли ваш хом’як пожирає різноманітні ласощі, від хрусткого насіння до смачних овочів і всього іншого.