Hamster Playground - Cute Pets DLC
Я почуваюся тут трохи як на фермі.... Cute Pets — це новий набір DLC для Hamster Playground. Цього разу воно тісно пов’язане з фермою! Цей набір дозволить вашим хом'ячкам втілювати різних милих і чарівних тварин. Розбудіть своїх хом’яків у абсолютно новій реальності, прикрасивши їхній дім у справді милій атмосфері. Виконуйте нові завдання та робіть нові роботи, цього разу на фермі! Cute Pets DLC містить: Нові речі, пов'язані з фермою та тваринами, для оселі хом'яка; Костюми, які дозволяють хом'якам одягнутися в улюблених тварин Нові квести з унікальними нагородами; Нові завдання для ваших хом'яків.