Hamster Playground - Beware the Cat Game Mode
До уваги всіх любителів хом'яків! Приготуйтеся до захоплюючого доповнення до HamsterPlayground — режиму «Beware The Cat»! У цьому захоплюючому ігровому режимі ваш хом’як перетворюється на кращого гонщика, який намагається дістатися до фінішу, позначеного знаковими червоним і зеленим світлом. Це не просто гонка; це випробування швидкості, спритності та ідеального часу! Режим «Beware The Cat» забезпечує новий рівень збудження, оскільки ваш хом’як мчить, коли горить зелене світло, але повинен зупинятися на місці, коли світло стає червоним. Змагайтеся з друзями або супротивниками зі штучним інтелектом у стрімких перегонах, повних несподіваних зупинок і стартів. Пройдіть гонку та перетніть фінішну лінію, довівши, що ваш хом’як не лише швидкий, але й надзвичайно чуйний.