Hamster Playground - Adventure & Style DLC Pack
Покращте свій досвід у Hamster Playground за допомогою набору DLC Adventure & Style, який включає шість захоплюючих доповнень, що додають нові теми, костюми, квести та роботи для ваших хом'яків. Зануртесь у світ веселощів та дозвольте своїм хом'якам досліджувати нові пригоди зі стилем! Включені DLC - Spooky Hamster House DLC: Додайте трохи жаху на вечірку! Це DLC додає лякаючі декорації, страшні костюми та жахливі квести у світ ваших хом'яків. - Hamster City DLC: Час працювати! Принесіть міські теми, професійні костюми та квести, натхненні містом, для ваших хом'яків. - Kawaii DLC: Domo Arigato, Mr. Hamsta! Відчуйте чарівність Японії з азійськими декораціями, традиційними костюмами та новими квестами в гламурній обстановці. - Doll House DLC: Кожна дівчинка мріє про будиночок для ляльок, чи не так? Перетворіть дім ваших хом'яків на будиночок для ляльок з костюмами рок-музикантів та веселими новими квестами. - Royal Hamsters DLC: Час для трохи фантазії! Додайте середньовічну магію з предметами у стилі замку, королівськими костюмами, як-от лицарі та принцеси, та квестами, натхненними середньовічними історіями. - Cute Pets DLC: Відчуйте себе на фермі з цим милим DLC! Введіть фермерські декорації, костюми тварин та квести, пов'язані з фермою, для ваших хом'яків.