Gungrave G.O.R.E - Harry MacDowel DLC
Гаррі МакДауел з'їв не один пуд солі з Брендоном Гітом. Він виріс у бідних нетрях і приєднався до «Міленіону» — організації, заснованої Великим Татусем. Гаррі завжди вабили свобода й влада. Він мріяв стати лідером і зробить усе, щоб досягти цілі. Урешті решт він убиває свого давнього друга Брендона Гіта на прізвисько «Замогильний». Гаррі МакДауел має такі самі характеристики, що й Могила. У нього менша скорострільність, але його постріли потужніші. Навіть звичайні заряди пробивають щити.