GUNBIRD 2
Marion та її друзі вирушають у епічну подорож довкола світу в новій грі від Psikyo. GUNBIRD 2 — це шутер з вертикальною прокруткою, що вперше з'явився в залах гральних автоматів у 1998 році. Особливістю гри є магічне дзеркало, що здійснює бажання величезний вибір колоритних персонажів! Цікаві діалоги між персонажами під час особливих сцен та коли з'являються боси. Спостерігай, як змінюється розмова між різними персонажами у режимі для двох гравців. Серед нових ігрових механік: шкала сили, ланцюгові бонуси, та бонуси, які можна збирати. Нові особливості гри дають змогу ще більше насолодитись score attacks та плануванням стратегії! Гру можна підлаштувати під свій смак. Обери бажаний рівень складності, максимальну кількість життів, налаштовуй клавіші керування, та інше — грай, як тобі подобається. Не забувай про новий рейтинг онлайн! Чи зможеш ти стати найкращим у світі GUNBIRD? Персонажі: Велика маленька чарівниця «Marion» — чаруючий карнавал! Літаюча відмінниця «Tavia» — лише для справжніх воїнів! Одинокий вампір «Alucard» — оснащений швидкотрільними ракетами з літучих мишей! «Valpiro» — потужник удар кулаком знесе будь-кого! Тлусий «Hei-Cob» — ця величезна граната більш руйнівна, аніж здається! Голий самурай «Ayin» — гість з відомої гри Tengai! Літаки: Предмети «P» підсилюють твій транспорт та додають на нього допоміжну зброю. Предмети «B» дають тобі бомби, які завдають шкоди на площині для знищення ворога або екстренного відступу. Активуй свій super shot, заповнюючи шкалу! Атака з короткої дистанції — це небезпечний, але дієвий прийом! Режим ARCADE: Сім рівнів складності, щоб задовільнити гравців будь-якого рівня, включаючи новачків! Тим, хто не шукає легких шляхів, радимо спробувати режими HARD та VERY HARD! Для кожного літака на кожному рівні складності передбачено локальний рейтинг. Налаштування: Грай у вертикальному режимі екрану та занурюйся в ностальгію за старими аркадними іграми. Два додаткових фільтри для налаштування зображення на твій смак. Кількість життів можна встановити від 1 до 9, проте кількість спроб може бути встановлена від 0 до бескінечності. Вільно налаштовуй клавіші керування для пострілів, автоматичної стрільби та скидання бомб. У вертикальному режимі можна грати навіть у горизонтальній орієнтації. Обери свій стиль самостійно! SCORE ATTACK: У цьому режимі рівень складності та кількість життів є фіксованимм. Лише серйозні виклики! Публікуйте свої результати, щоб змагатись з гравцями зі всього світу! Онлайн рейтинг можна переглянути через меню налаштувань.