Gori: Cuddly Carnage - Neon Neko Skin Pack
Отримайте три нові яскраві вбрання, в яких знищуватимете армію Гарнюнь, із Neon Neko Deluxe Skin Pack для Gori: Cuddly Carnage. У ньому до вашого гардероба додається три повні набори образів: The Oni Pack: щоб бути демонічно стильним котом. The Kawaii Pack: щоб мило й лагідно СТИРАТИ З ЛИЦЯ ЗЕМЛІ армію Гарнюнь. The Arcane Pack: щоб випромінювати найяскравіші стародавні стихії у своїй люті!. Кожен із трьох наборів містить: - Новим забарвленням для F.R.A.N.K. - Новим чудовим вбранням для Горі. - Новими ефектами щита Горі. Завантажуйте вже сьогодні й знищуйте армію Гарнюнь стильно!