Golf With Your Friends - Olympus Odyssey Course
Разом із друзями вас запрошено на легендарне поле для гри в мінігольф прямо в небі! Олімп — чудове легендарне місто, розташоване високо в хмарах, де проживає раса Джинджі, яка контролює все, що стосується гольфу. Вісімнадцять лунок на великій висоті, сповнених чаклунства та дива, доступні вже зараз!