Gods Will Fall - Hunter's Head Gear
Жилами кожного учасника клану тече кров мисливця, і кожен трофей стає предметом гордості й привертає увагу. У грі можна носити цінні шкури 5 тварин: вовка, ведмедя, кабана, лисиці й борсука. Це прозорий натяк богам на те, що й на них буде влаштовано полювання. У кожній новій грі головні убори мисливців розподіляються випадково.