Gods Will Fall - DLC Part 3
У перекрученому світі, де немає ні часу, ні простору, дрімає Анорда Ріт, яка панувала в забуті часи хаосу. Вона є непередбачуваним суперником, оскільки три велетенські жахливі хробаки, з яких складається її тіло, здатні нападати з різних сторін одночасно. В останній частині Valley of the Dormant Gods ви потрапляєте в царство хаосу, де ставки постійно змінюються, а на вас чекає небачене досі чудовисько. Склад 3 частини: Нове небувале царство Увійдіть до запаморочливих володінь нової богині хаосу Анорди Ріт. Три нові предмети ріг для меду, руна життя й точильний камінь Три нові навички влучний боєць, мобілізація зусиль і лють кланів Власники Valiant Edition гри Gods Will Fall отримають третю частину Valley of the Dormant Gods автоматично.