Gods Will Fall - DLC Part 1
Острів богів завойовано, і ваш клан воїнів проклав шлях до перемоги, вирвавши людство з лап тиранів. У першій з трьох частин Valley of the Dormant Gods, комплекту контенту для завантаження Gods Will Fall, ряди безжальних божеств поповнюються новим злом, що прокинулося від сну. Ялтоггут зі свого трону в горах спостерігав, як ваші безстрашні воїни рубають його родичів на землі. Вирушайте йому назустріч разом зі своїми хоробрими бійцями й візьміть із собою воїна нового типу. Озброєний бойовими рукавицями, борець ідеально підходить для того, щоб роздирати на шматки полчища поплічників, які стануть на шляху вашого клану. Склад 1 частини: - нове царство: гірський край з новим богом очей Ялтоггутом; - новий тип героя: борець у бойових рукавицях; - три нові предмети: кровомох, кісткотрус і бойове розфарбування; - три нові навички: спритний воїн, військовий натиск і майстер парирування; - убрання воїнів: новий одяг для вашого клану. Власники Valiant Edition гри Gods Will Fall отримають першу частину Valley of the Dormant Gods автоматично.