Goat Simulator 3 - Digital Downgrade: Xbox One Edition
Доповнення Digital Downgrade — це весь покращений козячий мотлох, про який тільки можна мріяти! Покращений мотлох: - можливість грати за класичну Пілгор; - повна танкова броня (ММО); - образ «Нульова коза» (GoatZ); - космічний шлем та скафандр (Waste of Space); - маски Дона Пастрамі, Валентино Салямі, Дольфа Спагеті та Хамфрі Чіабати (Payday); - цифровий саундтрек; - файли для 3D-друку: - Пілгор; - Тоні Акула; - Козяча вежа; - Дрібничка. ПОПЕРЕДЖУЄМО: Xbox One Підтримує спільну гру 1–2 гравців ПОПЕРЕДЖУЄМО 2: Goat Simulator 3 — чергова абсолютно безглузда гра. Чи допоможе вона вам знайти друзів у місцевому стаді? Навряд чи. Вже краще перегляньте документалку Девіда Аттенборо про справжніх кіз. Або ще щось розумне.