Глава Dead by Daylight: «Усе шкереберть»
За вами. Десь в відображенні екрану. Обличчя. Трохи схилене. Паща роззявлена. Щось шепотить воно. Таке знайоме. Але що саме? Коли воно наблизиться, не обертайтесь. Це все омана, це все пастка. Глава Dead by Daylight «Усе шкереберть» познайомить вас з новим рівнем страху, новим вбивцею Незнаним та новою втікачкою Сейбл Уорд. Нова мапа «Грінвілл-сквер» доступна для всіх гравців. Придбавши це доповнення, ви відкриєте 2 ексклюзивні косметичні предмети: Наряд Незнаного у стилі кежуал та дизайнерський корсет для Сейбл Уорд.