GGST Season Pass 4
[Вміст сезонного пропуску 4 для GGST] Захоплюючий сезонний пропуск, який містить чотирьох нових ігрових персонажів, рівні і бонусні кольори персонажів сезонного пропуску 4 в рамках додаткового контенту (DLC) для гри Guilty Gear -Strive-. *Зверніть увагу: сезонний пропуск 4 для GGST продається як у складі пакета, так і окремо. Будьте обережні, щоб не придбати його двічі. [Вміст сезонного пропуску 4 для GGST] ・DLC: додаткові кольори персонажів сезонного пропуску 4 ・DLC: персонаж 14, Діззі ・DLC: персонаж 15 Веном ・DLC: персонаж 16 Уніка ・DLC: персонаж 17 ??? ・DLC: рівень 7 ・DLC: рівень 8 ・[Бонус за придбання сезонного пропуску 4] Преміум кольори сезонного пропуску 4 *Для доступу до цього вмісту потрібно придбати основний продукт і завантажити останні оновлення. *Цей додатковий вміст буде доступний у грі. Щоб дізнатися більше, дивиться список послуг у своєму журналі покупок.