GGST Season 4 Characters Additional Colors
Набір додаткових кольорів включає 6 нових кольорів для 3 додаткових персонажів з 4-го сезону GGST (загалом 18 кольорів). 3 додаткові персонажі з 4-го сезону: - Queen Dizzy - Venom - Unika *Для доступу до цього вмісту потрібно придбати основний продукт. Також вам потрібно завантажити останні оновлення. **Додаткову інформацію щодо цього вмісту можна знайти на сайті. *Кольори для нових персонажів стануть доступні одночасно з персонажами. *Для використання кольорів ви маєте придбати відповідних персонажів доповнення.