GGST Additional Color Pack #2
・Додатковий пакет кольорів, який містить 6 кольорів для 4 додаткових персонажів сезону 2 GGST (загалом 24 кольорів). *Для доступу до цього вмісту потрібно придбати основний продукт. Також необхідно завантажити останні оновлення. *Додаткову інформацію про цей вміст можна знайти на вебсайті. *Кольори для ще не випущених персонажів буде доставлено разом із персонажами. *Щоб скористатися кольорами в цьому пакеті, потрібно придбати персонажів DLC.