Garfield Lasagna Party
32 мінігри, події в яких відбуваються в різних знакових місцях, зокрема в піцерії, будинку Гарфілда, ветеринарній клініці Ліз та в інших локаціях. Перед Гарфілдом, Одді, Арлін та Нермелом постав серйозний виклик: їм доведеться відвідати величезну вечірку з лазаньєю! У меню — ціла низка шалених розваг: гра в сніжки, долання смуг перешкод, нарізання піци та багато іншого... Робіть будь-що, аби лише випередити своїх опонентів: перемагайте в мінііграх, кидайте виграшні комбінації кубиків і збільшуйте силу нечесних ударів за допомогою певних предметів! Garfield Lasagna Party запрошує вас зіграти в командні ігри, події в яких розгортаються у світі відгодованого рудого кота, що став улюбленцем шанувальників з усього світу. 32 мінігри та 3 режими — часу для нудьги точно не залишиться! Ідеальна гра для всієї родини, незалежно від того, любите ви лазанью чи ні! 2 БОНУСНІ РЕЖИМИ ГРИ: РЕЖИМ «ВИКЛИК». Режим для 4-х гравців, який дає змогу насолоджуватися улюбленими мінііграми без необхідності послідовно відкривати кожну клітинку ігрового поля. Це ідеальний варіант для швидкої гри або інтенсивного навчання! РЕЖИМ «ЗМАГАННЯ». У цьому режимі гравці можуть організувати чемпіонат із певною кількістю мініігор. Їх обирають у довільному порядку, після чого по черзі грають у кожну з ігор на високій швидкості. 32 мінігри для чотирьох гравців! Перетворіться на одного з чотирьох культових персонажів коміксу. 3 режими гри: «Стандартний», «Виклик» та «Змагання» Найкращий гравець отримає гігантську порцію лазаньї!