FS22 - Volvo T 425 Krabat
Компактна, потужна та довговічна класика: Культовий Volvo T 425 Krabat повертається на цифрові поля у Farming Simulator 22. Вперше представлена у 1957 році, класика сільськогосподарської техніки від шведського виробника ознаменувала кінець епохи. Це останній трактор, вироблений Volvo. У 1957-1962 рр. з конвеєра зійшло 11 000 одиниць техніки. T 425 завжди був і буде фаворитом прихильників Volvo та шанувальників ретро-тракторів. Сідайте та похизуйтесь перед своїми робітниками елегантним відкритим корпусом трактора, що червоним вогником маячитиме на полях.