FS22 - Vermeer Pack
Від виробника рулонного преса-підбирача вийшла ціла серія потужних, інноваційних машин для Farming Simulator 22: набір Vermeer містить перший у світі самохідний прес-підбирач, а також п'ять унікальних машин від міжнародного виробника з Північної Америки. Із першим у своєму роді самохідним пресом-підбирачем ZR5-1200 ви вироблятимете тюки ще швидше, комфортніше, мобільніше, ще й без допомоги трактора. Висока швидкість машини і здатність розвертатися на місці зекономить вам багато часу. У набір Vermeer також увійшли: причіпна косарка, граблі-ворошилки, високоякісний прес і оброблювач тюків. Це обладнання розширить вибір техніки для ефективної обробки ваших лугопасовищних угідь.